Update Baru!

          Tumblr_mdrg11fwim1qd7rf1o1_500_large

Assalamualaikum and Anneyoung!,peace no war hihi.Comel Peniel , Eunkwang and Minhyuk.Kenapa mereka comel? terasa kehebatannya.Apapun,itu bukanlah topik yang aku nak cakap hari ini.Hari ini aku cuma nak update kejap II jelh penat nak menaip lama-lama sangat.

Mesti ade yang lain kan?,hehe aku dah edit dengan penuh perasaan.Perasaan yang tidak dapat digambarkan.Ceh.Ayat poyo je.Hurmm rasanya yang edit ialah dashboard&follow,sidebar image,text font lebih kecil,background,header.Aku harap korang suka dengan gaya baru ini.

Aku dapat pertolongan dari Kak Atiqah,terima kasih banyak II hihi.Inspirasi blog ini hurmm Korea band lah haha a.k.a K-Pop hihi.Ntah apa aku nak cakap lagi.Itu je kot untuk hari ini.Nanti kalau ade masa aku update panjang lebar.Bye,Assalamualikum semua


No comments: