My Live I Guess

  Tumblr_mb93ahvpt41rqdzb7o1_500_large

Assalamualikum and Anneyounghaseyo.Hari ini cuti sekolah yeh no homework , no stress, no boys haha,single forever lah katakan.Hurmm,rasanya dah 3 bulan tak update , eh silap 6 bulan kott ntah lah aku pun tak ingat tiba-tiba pula rajin nak buat entry . Aku ni kadang-kadang je online bukannya selalu pun online hehe i am still young LOL.Comelh Minhyuk naik skateboard.

Okay lah hari ini aku nak ceritakan tentang pegalaman saya sepanjang FORM 1 ini.Oh My,aku nak tua 14 tahun! so fast the time is going.Apapun aku takde lah tua sangat ngee.Mula-mula masuk sekolah kat sana memang bosan kawan2 kat sana seorang pun aku tak kenal,so aku tak bebrapa confident lah sebab  tak ada kawan lagi.SO SAD MAN! SO SAD!.Masuk sekolah, hurmm aku pernah sesat tandas pun aku tak jumpa haha.

Pastu lama2 aku da mula kenal ngan kawan sorang II aku kenal.Yang bestnya bila hujan lebat kelas kitaorang mesti heboh sbb kertas terbang lah macam-macam ada yang sorok bawah meja lah itulah,oh akulah manusia yang bersembunyi itu.And then macam II lah gaduh ngan kwn lah,tengok org bercinta lah ish! sakit mata aku tengok ceh nanti akupun sama jugak kan jahatnya ain ni.

Okay lah walau bagaimanu pun i still have my cute BFF namanya Aisyah Hana .Dia comel,baik,peramah dan yang paling penting dia seorang yang pandai.Tapi dia pindah ke gombak lepas tahun 5 sedih dowh no friend kawan tu ade tapi kwn karibku semua tinggalkan aku mula-mula Aina,Khalifatun,Zamira,Aina Balqis and Aisyah why you leave me?! I am very alone-lone.Aisyah tu mcm kembar aku sebab handphone sama,style sama,muka hampir sama and the best of the best is K-POP pun dia suka.Lucky dia jadi friend aku hehe.

Aku Dah Ngantuk ni,hurm rasanya sampai di sini sajalah post saya untuk hari ini terima kasih erana sudi membaca tapi saya tahu tak ade orag baca ok lah chaw dulu.Assalamualikum semua an selamat malam semua hope u all have a nice dream.

No comments: