Impian bulan Mei




Assalamualikum dan Selamat Sejahtera semua.Tengok tiitle pun dah tahu apa yang nak ditulis hari ini.Hari ini Ahad,6 Mei jam 3.23 ptg.Sudah beberapa hari berlalu pada bulan Mei,kejapnya masa belalu pejam mata buka mata dah bulan Mei.

Setiap bulan mesti kena tukar theme,hehe.Jadi apa pendapat korang pada blog saya?,hodoh?,cantik ke??,
semua itu terpeluang kepada anda.Bagi saya hurmmm,boleh lah! tak secantik mane,eh,coment blog sendiri pulak haha apa salahnya kan?,sekali-sekala hihi.

Tema bulan Mei ini,nak buat something new sikit.Background tu perasan tak lain dari lain bukan?,post tittle dan sidebar buat lain sikit asyik yang sama jee.Muak jugak kadang-kadang saya tengok -.-' benda yang sama sahaja right?.

Yey! bulan Mei ada cuti 2 minggu,eh sebelum itu ada peperikssan pertengahan tahun,diarong kata susah!,takpe2 boleh belajar kan?,don't worry Ain.Azam bulan ini?,hurmm hah!,azam tahun ini nak lebih ramai followers,bagi hadiah kat mama ( mother's day),kumpul duit banyak-banyak,nak keputusan gempak!! dan sebgainyaa,setengah tu tak boleh bagitahu rahsia-rahsia hihihi.

Hurmm okay itu je lah kott,post hari ini.Semoga apa yang diimpikan tercapai pada bulan ini :),Bye semua,Assalmualikum dan Selamat sejahtera.

No comments: